حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

میز کار الکترونیکی

  سیاق مفهوم جدیدی به نام “میز کار الکترونیکی” ارایه کرده است که به معنای گردش هر نوع ماهیت اعم از نامه ، جریان های کاری و فرم های موجود در ماژول های مختلف نرم افزار، در سازمان می باشد؛ به نحوی که برای انجام امور مختلف در سطح سازمان ضمن امکان کنترل سطوح دسترسی و امنیتی وظایف و کارهای هر پست سازمانی در کارتابل و میز کار الکترونیکی مرتبط با آن انجام و نیاز به استفاده از کاغذ وجود نداشته و به سمت سازمان بدون کاغذ یا (Paper Less) سوق پیدا کنیم.

  • مسیر دسترسی به فرم:

مدیریت گردش کار میز کار الکترونیکی

 

 

 در این فرم در دو بخش "اقدامی های من" و " اقدامی های ارسالی من به دیگران" وضعیت تمام نامه های پست مورد نظرتان را مشاهده می کنید. که اقدامی ها هم براساس زمان تعیین شده برای انجام هر کار در دو بخش "مدت دار" و " منقضی شده" دسته بندی شده اند.

همچنین در منوی سمت راست می توان دسته بندی "اقدامی های دریافتی" و " وضعیت اقدامی های رد شده من " را مشاهده نمائید.

 

 

با کلیک برروی گزینه ی " جدید" می توان روال های تعریف شده در میزکار الکترونیکی را ثبت و به جریان انداخت.

 

 

 

 

با کلیک برروی گزینه ی " اقدامی های دریافتی " لیست تمام روال ها و نامه های دریافتی را مشاهده می کنید.

در این فرم کارهای در جریان میز کار در سه بحش "همه جاری ها"، "مدت دار" ( مواردی که در تعریف جریان کار تاریخ انقضا برایشان تعیین گردیده و در بازه ی زمانی تعریف شده برای انجام کار می باشند.) و" منقضی شده" ( مواردی که تاریخ انجام آن از بازه ی زمانی تعیین شده در جریان کار گذشته است.) را نمایش می دهند.

نمایش کارها در این سه بخش به کاربر در تعیین زمانبندی انجام کار کمک نموده و می تواند گزارش کلی از کارها با اولویت های متفاوت را نمایش دهد.

 

 

همچنین در این قسمت بالای فرم گزینه ی "جستجو در کارتابل" تعبیه شده است. که جستجو را در تمام صفحات و تمام دسته بندی ها انجام می دهد.

 

 

با انتخاب گزینه ی " عملیات گروهی" می توان کارهای انجام شده را برای بایگانی به پوشه ی شخصی و پوشه سازمانی انتقال نمود.

 

 

از گزینه ی "فلش" در هر کار یا نامه ی ایجاد شده می توان برای به جریان انداختن مجدد آن استفاده نمود. برای مثال برای ارجاع تیکت یا نامه اداری به یک گیرنده جدید یا فرستنده

 

 

 با کلیک برروی گزینه ی "پیگیری" برروی هر کار یا نامه  می توان تمامی ارجاعات، متن هامش یا نوشته های ارجاع شده به گیرنده ، فایل های پیوست هر هامش، زمان و وضعیت کار ثبت شده را در هر مرحله مشاهده نمود.

 

 

 

با کلیک برروی گزینه ی "گردش کار" می توان فلوچارت یا روال گردش کار را مشاهده نمود.