حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

درخواست کالای مورد نیاز

هرگاه یکی از کاربران کالایی رامورد احتیاج دید  باید در مرحله اول به کارتابل خودش مراجعه کند و درآن کالای مورد احتیاج خودش را ثبت کند تا درخواستش جهت تایید به مدیر مربوطه صادر شود.

در ابتدا به قسمت اداری رفته ،کارتابل را باز میکنیم.در قسمت بالای صفحه سمت راست بر روی جدید کلیک کرده و از رول باز شده روال اعلام نیاز به کالا را انتخاب میکنیم.


حال برای در خواست کالای مورد نیاز در جدول بر روی + کلیک کرده و ستون های جدول را پر خواهیم کرد . در جدول پیش رو اگر کالای مورد نیاز قبلا در سیستم تعریف شده باشد از رول باز شده آن را انتخاب میکنیم و تعداد مورد نیاز آن را نیز ذکر خواهیم کرد.

و با تعیین محل مصرف و نام تحویل گیرنده در خواست خود را به مدیر مربوطه ارسال خواهیم کرد.(باید توجه داشت که کالای مربوطه به تعدادی که مورد تایید مدیر باشد به کاربر تحویل داده خواهد شد.)

چنانچه کالا مورد نیاز ما قبلا در سیتم تعریف نشده باشد ،با کلیک بر روی علامت + در جدول نام کالای خود را تایپ و تعداد آن را تعیین می نماییم وبعد از انتخاب نام تحویل گیرنده و محل مصرف  آن را به کارتابل کارشناس مرکز ارسال می نماییم.(کارشناس مرکز بعد از بررسی و تعریف آن کالا در سیستم ،درخواست را جهت تایید و یا رد به مدیر ارسال خواهد کرد.)