حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

هشتک یا برچسب گذاری برروی داده ها

   ابزاری جهت دسته بندی و فیلتر کردن بهتر داده ها در بخش های مختلف نرم افزار می باشد. در واقع با کمک برچسب گذاری می توان داده‌های مشخصی در فرم های مختلف جستجو، ردیابی و فیلتر نمود.

مسیر دسترسی :

   ابتدا وارد یکی از فرم های لیستی اطلاعات پایه (مانند کالاو اشخاص) شوید.

در نوار بالای لیست داده ها برروی گزینه سه نقطه کلیک نموده سپس مدیریت برچسب ها را انتخاب نمائید.

نکته:

  • قابلیت برچسب گذاری ممکن است بالای برخی فرمها وجود نداشته باشد.
  • برچسب گذاری ویژه کاربر است. یعنی هر کاربری در هر بخشی برچسبهای خاص خود را میتواند داشته باشد و برچسب گذاری یک کاربر به کاربر دیگر ارتباطی ندارد.

سپس در فرم مدیریت برچسب ها با کلیک برروی شاخه ی برچسب ها برروی گزینه ی برچسب جدید کیک نموده و نام برچسب جدید مورد نظرتان را وارد نمائید. در پایان برروی گزینه ذخیره کلیک نمائید تا برچسب به لیست اضافه گردد.


 در مرحله ی بعدی جهت تخصیص برچسب تعریف شده به کالای مورد نظر ابتدا در لیست کالا ها طبقه ی کالا را با استقاده از جست و جوی بالای هر ستون انتخاب و برروی کالای مورد نظر کلیک کنید. سپس از نوار بالای فرم برروی گزینه ی برچسب با علامت + کلیک و از شاخه ی برچسب ها، تیک فعال سازی برچسب مورد نظرتان را زده و در پایان برروی گزینه ی تخصیص کلیک نمائید.

پس از تخصیص برچسب به طبقه ی کالای مورد نظر، در لیست کالا با علامت برچسب می توانید لیست تمام کالاهای برچسب گذاری شده را مشاهده نمائید.

اکنون برای استفاده از برچسب های مورد نظر ابتدا در نوار بالای لیست داده ها برروی گزینه برچسب با علامت قیف کلیک و از شاخه های برچسب مورد نظر را انتخاب یا تیک آن را فعال نمائید. در پایان جهت اعمال برچسب در لیست  برروی گزینه فیلتر کلیک کنید.


 جهت حذف اعمال فیلتر از گزینه فیلتر با علامت قیف و جهت حذف کلی و ویرایش برچسب ها از گزینه ی سه نقطه، مدیریت برچسب ها استفاده نمائید.