حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

مدیریت اسناد فروش

در این فرم می توان تمامی اسناد صادر شده در زیرسیستم فروش را مشاهده و عملیاتی همچون حذف، تایید، ابطال مانده مبنای و نهایی اسناد را انجام نمود. همچنین پیگیری اسناد را در سطح دوم مشاهده کرد.

  • مسیر دسترسی به فرم:

فروش بازرگانی مدیریت و گزارشات مدیریت اسناد فروش



در بالای فرم فیلترهای مرکز فروش، وضعیت تایید، نوع سند و محدوده ی تاریخ اسناد فروش وجود دارد که درصورت نیاز می توان جهت گزارشگیری دقیق تر از آن استفاده نمود.

 گزینه ی"عملیات"  شامل زیر می باشد:

  1. تایید اسناد و برگشت از تایید: از این فیلد می توان اسناد انتخابی را تایید وبرگشت از تایید نمود که در این حالت اسناد فروش قابل ویرایش و حذف نخواهند بود.
  2. ابطال مانده مبنایی اسناد و برگشت از ابطال مانده مبنایی: از این فیلد می توان اسنادی که دارای مانده مبنایی هستند را باطل نمود و یا به حالت با مانده تغییر داد. ( مانده مبنا یعنی در سند فروش مبنا مورد نظر تعدادی از کالاها در در سند اصلی استفاده شده است و تعدادی از آن باقی مانده است.)
  3. ثبت نهایی و حذف ثبت نهایی: از این فیلد می توان اسناد فروش مورد نظر را تبدیل به نهایی نمود تا با هیچ کاربری امکان تغییر و حذف اسناد وجود نداشته باشد.
  4. خروجی اکسل: جهت انتخاب اسناد مورد نظر با فیلد های مورد نیاز و ذخیره ی آن در فایل اکسل است.



همچنین این  فرم سطح ریز اسناد فروش را نمایش می دهد. ابتدا سند مورد نظر را انتخاب و از طریق فلش های نوار بالای لیست به سطح دوم یا سطح ریز سند دسترسی یابید.