حسابداری
چک بانک و خزانه
انبارداری
فروش و بازرگانی
اتوماسیون اداری
دارایی ثابت
بودجه
خرید و تدارکات
اطلاعات عمومی سیستم
حسابداری تعهدی
تدارکات فرآیند محور
صدور سند از لیست بانک
مدیریت قراردادها
اشخاص و شرکت ها
خزانه داری دولتی
بهایابی
بودجه ریزی عملیاتی
راهنما های عمومی
مدیریت پرونده های حقوقی
مرکز پیامک
شایستگی های شغلی
حسابداری مالیاتی

مرور تحلیلی ریالی و تعدادی انبار

در این قسمت شما می توانید به وسیله گزارش ماتریسی که وجود دارد انواع گزارشات را مشاهده کنید، در قسمت تعدادی فقط تعداد را مشاهده می کنید و در قسمت ریالی فیلد های ریالی نیز به آن اضافه می شود.


همانطور که مشاهده می کنید در این قسمت شما می توانید با انتخاب سطح  )سطح اصلی گزارش است( فیلتر های دیگر را انجام دهید.

برای مثال در تصویر فوق می خواهیم طرف مقابل های انبار مواد اولیه مرکزی را ببینیم برای این منظور سطح را انبار انتخاب می کنیم و ریز طرف مقابل را بزنید در فرم فوق شما می توانید کاردکس یک کالا را مشاهده کنید با انتخاب سطح روی انبار و ریز کالا می توانید کالاهای موجود در این انبار را مشاهده کنید و با انتخاب گزینه پایین فرم کاردکس کالا را مشاهده کنید.


با انتخاب انبار و ریز کالا و انتخاب یک کالا می توانید کاردکس آن کالا و لیست اسناد آن را مشاهده کنید همانطور که مشاهده می کنید در قسمت پایین فرم فیلتر های انجام شده نمایش داده می شود.

در این فرم نیز فیلترهایی که قبلا توضیح داده شد وجود دارد همچنین می توانید به وسیله از سال مالی تا سال مالی بالای فرم گزارشات را در سال های مالی قبلی مشاهده کنید.

فرم مرور تحلیلی انبار تعدادی همانند فرم بالا است و فقط ستون های ریال را ندارد.


  1. چاپ گزارش

در هر جایی از سیاق که عکس پرینتر مشاهده می شود امکان گرفتن پرینت وجود دارد در صورت کلیک بر روی آن فرم زیر نمایش داده می شود که می توانید از گزارشات ساخته شده انتخاب کرده و در قسمت نوع نمایش روی پی دی اف کلیک کنید تا گزارش ساخته و جهت گرقتن پرینت آماده شود.


ابزارک تصویر